شرح وظایف دفتر ریاست
- برنامهریزی و مدیریت کلیه جلسات و شوراهای مربوط به ریاست دانشگاه
- هماهنگی و پیگیری تنظیم و تدوین محتوای دستور جلسات ریاست
- پیگیری و اجرای دستورات ریاست دانشگاه و ابلاغ آنها به مراجع ذیربط
- مدیریت وقایع، جلسات و برنامه های کاری ریاست دانشگاه در زمان مناسب و کیفیت مطلوب
- ساماندهی امور اداری و دفتری حوزه ریاست دانشگاه
- هماهنگی و مدیریت امور مشاورین ریاست و معاونین دانشگاه
- همکاری و مشارکت در تهیه، تنظیم و تدوین گزارشات مورد نیاز ریاست دانشگاه
- پیگیری مصوبات، دستورات و سایر موارد ارجاعی ریاست دانشگاه از مدیران و مسئولین مربوطه
- ساماندهی و مدیریت امور مکاتبات دریافتی، ارسالی، ارجاع آن به مسئولین مربوطه و پیگیری تا حصول نتیجه نهایی
- پیگیری و هماهنگی امور تشریفات ریاست دانشگاه
- پیگیری و هماهنگی امور مدیران ارشد و روسای واحدها ، پژوهشگاهها، پژوهشکده ها، مراکز، سازمانها دانشگاه و صدور احکام آنان
- برقراری تماس ها و مکاتبات لازم با سایر وزارتخانه ها، ارگانها و دستگاه های اجرایی کشور
- ابلاغ قوانین، مصوبات، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه ها به کلیه معاونتها، واحدهای تابعه، سازمانها، مراکز و شرکتهای وابسته
- نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات تابعه
- حضور در جلسات ، شوراها و کارگروهها
- انجام سایر امور محوله از جانب رئیس دانشگاه