• 1400/11/12
  • - تعداد بازدید: 1642
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

شرح وظایف دفتر ریاست

  • برنامه‌‌ریزی و مدیریت کلیه جلسات و شوراهای مربوط به ریاست  دانشگاه
  • هماهنگی و پیگیری تنظیم و تدوین محتوای دستور جلسات ریاست
  • پیگیری و اجرای دستورات ریاست  دانشگاه و ابلاغ آنها به مراجع ذیربط
  • مدیریت وقایع، جلسات و برنامه های کاری ریاست  دانشگاه در زمان مناسب و کیفیت مطلوب
  • ساماندهی امور اداری و دفتری حوزه ریاست  دانشگاه
  • هماهنگی و مدیریت امور مشاورین ریاست و معاونین دانشگاه
  • همکاری و مشارکت در تهیه، تنظیم و تدوین گزارشات مورد نیاز ریاست  دانشگاه
  • پیگیری مصوبات، دستورات و سایر موارد ارجاعی ریاست  دانشگاه از مدیران و مسئولین مربوطه
  • ساماندهی و مدیریت امور مکاتبات دریافتی، ارسالی، ارجاع آن به مسئولین مربوطه و پیگیری تا حصول نتیجه نهایی
  • پیگیری و هماهنگی امور تشریفات ریاست  دانشگاه
  • پیگیری و هماهنگی امور مدیران ارشد و روسای واحدها ،‌‌ پژوهشگاهها،‌ پژوهشکده ها،‌ مراکز، سازمانها   دانشگاه و صدور احکام آنان
  • برقراری تماس ها و مکاتبات لازم با سایر وزارتخانه ها، ارگانها و دستگاه های اجرایی کشور
  • ابلاغ قوانین، مصوبات، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه ها به کلیه معاونتها، واحدهای تابعه، سازمانها، مراکز و شرکتهای وابسته
  • نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات تابعه
  • حضور در جلسات ،‌ شوراها و کارگروهها
  • انجام سایر امور محوله از جانب رئیس دانشگاه
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: