خدمات قابل ارایه در میز خدمت حضوری
- ارائه راهنمایی و توضیحات لازم جهت کلیه خدمات الکترونیکی حوزه ریاست و معاونت های درمان، آموزش، بهداشت و...
- ثبت کلیه جزئیات مرتبط با درخواست ها یا شکایات به همراه دسته بندی و اولویتبندی هر یک از آنها
- انجام تحقیق و بررسی برروی رویدادها و درخواست ها
- رفع و رسیدگی به شکایات و یا درخواست های ثبت شده در اسرع وقت
- ارجاع به شکایات و یا درخواست های ثبت شده به سطوح بعدی جدول ارجاع مطابق با زمانبندیهای توافق شده
- مطلع ساختن مراجعه کنندگان از روند رسیدگی به درخواست جهت رفع مشکل
- ثبت نام و دریافت مدارک لازم جهت افراد نیازمند به داروی متادون و پیگیری روند دریافت آن توسط بیمار
- ارجاع مشکلات دارویی، درمانی یا مالی بیمار به واحدهای مربوطه و یا معرفی به خیرین
- انجام راهنمایی های لازم جهت نقل و انتقالات دانشجویان و خدمت طرح آنان
- دریافت استعلامات حوزه نظام وظیفه از ارباب رجوع و تحویل آن به واحد حراست
- ثبت درخواست ملاقات چهره به چهره با ریاست محترم دانشگاه، به صورت مکتوب در فرم مربوطه با توضیح شرح حال و ارائه رسید و کدپیگیری به ارباب رجوع وانجام ملاقات در اولین فرصت
- انجام نظرسنجی و پیگیری های لازم در رابطه با ارزیابی رضایتمندی مراجعه کنندگان