• 1401/02/31
  • - تعداد بازدید: 465
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

خدمات قابل ارایه در میز خدمت حضوری

  • ارائه راهنمایی و توضیحات لازم جهت کلیه خدمات الکترونیکی حوزه ریاست و معاونت های درمان، آموزش، بهداشت و...
  • ثبت کلیه جزئیات مرتبط با درخواست ها یا شکایات به همراه دسته بندی و اولویت­‌بندی هر یک از آنها
  • انجام تحقیق و بررسی برروی رویدادها و درخواست ها
  • رفع و رسیدگی به شکایات و یا درخواست های ثبت شده در اسرع وقت
  • ارجاع به شکایات و یا درخواست های ثبت شده به سطوح بعدی جدول ارجاع مطابق با زمانبندی‌های توافق شده
  • مطلع ساختن مراجعه کنندگان از روند رسیدگی به درخواست جهت رفع مشکل
  • ثبت نام و دریافت مدارک لازم جهت افراد نیازمند به داروی متادون و پیگیری روند دریافت آن توسط بیمار
  • ارجاع مشکلات دارویی، درمانی یا مالی بیمار به واحدهای مربوطه و یا معرفی به خیرین
  • انجام راهنمایی های لازم جهت نقل و انتقالات دانشجویان و خدمت طرح آنان
  • دریافت استعلامات حوزه نظام وظیفه از ارباب رجوع و تحویل آن به واحد حراست
  • ثبت درخواست ملاقات چهره به چهره با ریاست محترم دانشگاه، به صورت مکتوب در فرم مربوطه با توضیح شرح حال و ارائه رسید و کدپیگیری به ارباب رجوع وانجام ملاقات در اولین فرصت
  • انجام نظرسنجی و پیگیری های لازم در رابطه با ارزیابی رضایتمندی مراجعه کنندگان
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: